تلاش،سرمایه گذاری بهینه و صبر سه عامل موفقیت یک کسب و کار اینترنتی میباشد.
همیشه در تولید محتوا سعی بر این دارم که کل مطلب را در همان خط اول بیان کنم تا افرادی که فقط ابتدای مقاله را میخوانند،بی بهره نمانند.چند نکته مهم و استراتژیک در کسب و کار اینترنتی وجود دارد که بقای شما را ضمانت میکند.90درصد افرادی که کسب و کارشان در فضای اینترنت با بحران روبه رو میشود و مجبور به انحلال آن میشوند،به خاطر عدم آشنایی یا عدم انجام صحیح این اصول میباشد.
اکثر افراد بر این باور هستند که با یک صفحه اینستاگرام یا یک وبسایت میشود کسب و کار اینترنتی راه انداخت. همانند بیزینس های موفق این زمینه،مثل آمازون،دیجی کالا،شیپور،دیوار،فروشگاه های بزرگ و . به درآمدهای میلیاردی رسید! در خیلی از زمینه ها،کسب و کار اینترنتی،سریع تر از کسب وکار سنتی به نتیجه میرسد ولی به معنی عدم نیاز به زمان نیست.
مشتریان از کسی خرید می کنند که او را بشناسند، از او خوششان بیاید و به او اعتماد داشته باشند. آن ها به ندرت از غریبه ها خرید می کنند. اگر شما کپی یک کارآفرین معروف دیگر باشید، مشتریان هیچ وقت خودِ واقعی شما را نخواهند شناخت. موقع خرید، آن ها از کارآفرینی خرید می کنند که شما کارش را کپی می کنید. چارچوبی که مؤثر عمل می کند را استفاده کنید، ولی کپی کسی نباشید. از استراتژی های موفقیت الگو بگیرید ولی آن ها را کپی نکنید. سعی کنید که صدای خود را به گوش افراد برسانید، و کسب و کاری بسازید که متعلق به شما باشد.
مسلماً نمی توانید از شبکه های اجتماعی غافل شوید، ولی آن را تبدیل به استراتژی اصلی خود برای ترافیک و کسب مشتریان بالقوه نکنید. بهترین کار این است که کسب و کار خود را روی پلتفرم خود بسازید، نه پلتفرم کس دیگری. بهتر است که مردم عضو خبرنامه شما شوند و شخصاً با شما تعامل داشته باشند، نه فقط در شبکه های اجتماعی.
اگر فکر میکنید که آمادگی لازم برای تلاش و ساخت تجارت خود را دارید حتما آموزشهای بعدی را دنبال کنید.
درباره این سایت